Minimalna plaća ipak će rasti

Potvrđeno je. Odluka će biti donesena danas
1 - 2 minute

Potvrđeno je kako će danas biti donesena odluka o povećanju minimalne plaće u idućoj godini.

Minimalna plaća za 70 tisuća radnika u Hrvatskoj bit će 1050 eura bruto, potvrdio je i premijer Andrej Plenković. Odluka je donesena nakon što su poslodavci poslali apel Vladi da se zbog investicija i očuvanja radnih mjesta odgodi povećanje minimalne plaće.

Vlada će danas donijeti odluku o minimalnoj plaći za sljedeću godinu. Minimalna plaća trenutačno iznosi 970 eura bruto, a sindikati su tražili da se poveća na 1130 eura.

Premijer Andrej Plenković rekao je da je prijedlog plaće donesen nakon vrlo pažljivih razmatranja i više prijedloga. Kazao je da prijedlozi dolaze od posebnog povjerenstva, u kojem su profesori, predstavnici sindikata, predstavnici poslodavaca, stručnjaci te da na temelju toga Vlada i različita ministarstva donose procjenu.

- Mi smo smatrali da je za iduću godinu primjereno da bruto plaća bude 1050 eura. Dakle, to je iznos koji bi Vlada trebala usvojiti. Mi smo, kao i svake godine, spremni usvojiti tzv. prateće mjere potpore onim poslodavcima koji isplaćuju minimalne plaće i tako raditi ne samo na našem programu, nego raditi na boljem standardu onih koji u Hrvatskoj žive od najmanjeg primanja. To je smisao i cilj, poručio je premijer. 

Izvor: HRT

Pratite nas na Facebook stranici, Instagram profilu, YouTube kanalu i TikToku te se pridružite našoj Facebook grupi i raspravljajte s nama o aktualnim temama.

Imate priču? Javite nam se na redakcija@infopix.hr