Oni se neće morati svaka tri mjeseca prijavljivati na HZZO

Ovo su najvažnije promjene koje stupaju na snagu od 1. kolovoza
1 minuta

Mijenja se i visina naknade plaća za privremenu nesposobnost za rad.

Izmjene Zakona o obveznom zdravstvenom osiguranju  stupaju na snagu 1. kolovoza , a donose olakšice za  nezaposlene osobe koje nisu prijavljene na HZZ-u .

One se više neće morati svakih 90 dana osobno javiti HZZO-u ako su, primjerice, na  rodiljnoj/roditeljskoj potpori , imaju  zdravstveno ograničenje  ili posjeduju  status osobe s invaliditetom trećeg i četvrtog stupnja.

Također, mijenja se i visina  naknade plaća za privremenu nesposobnost za rad. Najniži mjesečni iznos raste s dosadašnjih  110 na 353 eura, dok maksimalna naknada raste s  565 na čak 995 eura  – što predstavlja značajno povećanje za sve koji zbog bolesti ili ozljeda moraju izostati s posla.

Ukidanje pripravničkog staža za dio zdravstvenih radnika predviđeno je izmjenama Zakona o zdravstvenoj zaštiti. Osim toga, zakonski će se  pooštriti uvjeti rada za zdravstvene djelatnike pod kaznenim prijavama, posebno u slučajevima zlostavljanja djece. 

 

Izvor: Poslovni dnevnik

Pratite nas na Facebook stranici, Instagram profilu, YouTube kanalu i TikToku te se pridružite našoj Facebook grupi i raspravljajte s nama o aktualnim temama.

Imate priču? Javite nam se na redakcija@infopix.hr