Oni se neće morati svaka tri mjeseca prijavljivati na HZZO
- Ovo su najvažnije promjene koje stupaju na snagu od 1. kolovoza
- Detalji
- Vijesti
- 29.07.2025. 06:02
- Infopix
Mijenja se i visina naknade plaća za privremenu nesposobnost za rad.
Izmjene Zakona o obveznom zdravstvenom osiguranju stupaju na snagu 1. kolovoza , a donose olakšice za nezaposlene osobe koje nisu prijavljene na HZZ-u .
One se više neće morati svakih 90 dana osobno javiti HZZO-u ako su, primjerice, na rodiljnoj/roditeljskoj potpori , imaju zdravstveno ograničenje ili posjeduju status osobe s invaliditetom trećeg i četvrtog stupnja.
Također, mijenja se i visina naknade plaća za privremenu nesposobnost za rad. Najniži mjesečni iznos raste s dosadašnjih 110 na 353 eura, dok maksimalna naknada raste s 565 na čak 995 eura – što predstavlja značajno povećanje za sve koji zbog bolesti ili ozljeda moraju izostati s posla.
Ukidanje pripravničkog staža za dio zdravstvenih radnika predviđeno je izmjenama Zakona o zdravstvenoj zaštiti. Osim toga, zakonski će se pooštriti uvjeti rada za zdravstvene djelatnike pod kaznenim prijavama, posebno u slučajevima zlostavljanja djece.
- Izvor: Poslovni dnevnik
Pratite nas na Facebook stranici, Instagram profilu, YouTube kanalu i TikToku te se pridružite našoj Facebook grupi i raspravljajte s nama o aktualnim temama.
Imate priču? Javite nam se na redakcija@infopix.hr



