DZS

Evo što je najviše poskupilo, ali i što je pojeftinilo

Treći mjesec zaredom: Inflacija je nezaustavljiva,

DZS je potvrdio prvu procjenu, objavljenu 1. kolovoza, o kretanju inflacije na godišnjoj i mjesečnoj razini.

Minimalna bruto plaća u Hrvatskoj od 1. siječnja ove godine iznosi 970 eura, a povećana s dosadašnjih 840 eura bruto. U neto iznosu to je oko 750 eura, a to su, prema podacima portala Moja plaća, najniži iznosi u rasponu plaća nekvalificiranih radnika, čistača, krojača, obućara, šivača, tekstilnih tehničara… S druge strane, najviše su plaće kontrolora leta koje sežu i do 7.044 eura.

Snažno ubrzanje rasta cijena hrane

Inflacija ubrzala na 4,1 posto

Stopa inflacije u Hrvatskoj mjerena indeksom potrošačkih cijena u srpnju je iznosila 4,1% na godišnjoj razini, čime je opći rast cijena na godišnjoj razini ubrzao treći mjesec zaredom. Podaci Eurostata pokazuju da je inflacija u Hrvatskoj među najvišima u eurozoni.

U kolovozu je u Hrvatskoj ukupno bilo 1.768.981 zaposlenih, što je za 1.962 ili 0,1 posto manje nego krajem srpnja ove godine.